Společný assessment

       

V rámci tohoto assessmentu jsme spojovali dohromady tematicky podobné vzdělávací moduly a vytvářely jeden velký kurz. Těžko se dá očekávat že kurz bude tvořit jeden spojitý a elegantní celek. Každý z autorů přišel s vlastním stylem tvorby a úhlu pohledu na problematiku a do výsledného produktu se to značně promítlo.

Pokud jde o úkoly v kurzu, vyvstal zde ten problém že naše kurzy jsou spíš teoreticky zaměřené. V případě mého kurzu by praktický úkol byl součástí webináře a jednalo by se o tvorbu 3D modelu. Kolega Konečný má jediný praktickou úlohu jako takovou. V té jde o krátké volné psaní na téma tvorby vlastního projektu ve virtuální realitě. Mimo to má každý z našich modulů v sobě zabudovaný krátký mikrotestík, který má prověřit znalosti studenta.

2 thoughts on “Společný assessment”

  1. To spojení do jednoho mi přijde jako dobrý nápad, protože vaše témata jsou si svojí novostí dost podobná. Ke tvému úkolu jsem se už vyjádřila v předchozím hodnocení 🙂 Co se týče společného testu, je super, že otázky nejsou zaměřené jen vědomostně, ale snaží se zapojit studenty do přemýšlení o tématu. Asi bych promíchala otázky otevřené a uzavřené, velké množství otevřených otázek na mě působí lehce demotivačně.

  2. Pěkný den,

    v rámci času opravdu skvělá práce. Pozor, úkoly náročné na zpětnou vazbu. Toto je vhodné tak do 20 studentů, pokud nemáte v kurzu tutory. Otázky a úkoly umíte na začátek formulovat opravdu moc dobře. Pokud byste se chtěli posunout, doporučuju nechat to skutečně někoho vyplnit. Pak totiž uvidíte kde bylo zadání neostré, zda je z úkolu obzvláště online skutečně poznat „snaha“, nebo kolik času zabere zpětná vazba. Drobné poznámky jsem naznačila přímo v Moodle.

    Paráda! V případě zájmu můžeme ještě pohovořit u kolokvia.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *